Magától világító futurisztikus kerékpárút készült Esztergomnál
Az útszakasz felületét a nap fénye feltölti, így az világít a sötétben.
Az útszakasz felületét a nap fénye feltölti, így az világít a sötétben.
A hulladék több mint fele építési-bontási törmelék volt. A legtöbb bejelentés Szabolcs megyéből érkezett.
A veszélyes helyen lévő és jelentős torlódásokat okozó úthibát az illetékesnek tartott felek hosszas egymásra történő mutogatását követően végül kedd késő délutánra megjavították.
A balesetveszélyes helyszínen már javában dolgoznak az útjavító munkások.
Ismét felkerestük a kanyarodó főútvonalon található balesetveszélyes helyszínt, hátha az elmúlt napokban orvosolták a problémát.
Tegnapi ottjártunkkor még száraz volt a csatornafedél környéke, amit ma reggelre már büdös víz vett körbe.
A szenzorokkal teli útszakaszon speciális eszközökkel felszerelt személy- és teherautókat tesztelnek.
A cég dolgozói epikus harcban győzik le a kórokozót.
Oké, ezt nem láttuk jönni.
Ő is okosabbnak tűnik, mint Mark Zuckerberg.
Ehhez az osztrák és a szlovén autópálya-kezelő társaságokkal kötött megállapodást a Magyar Közút.
Másfél milliárd forintot szán a cég idén szemétszedési munkákra.
Nagyot megy a Mészáros János tulajdonában lévő Herceghalom Interat Zrt. is.
Hiába tudta a Magyar Közút és a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. is, hogy egymástól néhány kilométerre végeznek munkákat, mégsem tettek ellene semmit, emiatt aztán a Csepel-szigeten tízezrek állnak minden reggel a dugóban. A megoldás? Rendőrt a posztra.
A 2603-as út 26-os út és Sajókaza közötti szakaszát nem használhatják az autósok.
Az elmúlt 19 évben 17 mérnökségi szakember halt meg munkaterületen figyelmetlen vagy szabálytalan közlekedők miatt.
Egy munkagépre 40-50 kilométer útszakasz jut, így aztán maradhatnak a rosszabb útviszonyok, ha intenzív a havazás – írta a közútkezelő.
Az után döntöttek a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztőnél a káoszt okozó útlezárásról, hogy megtudták, a Magyar Közút is épp arra végez egy másik munkát.